سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند، اصرارکنندگان و پیگیران در دعا رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

«چهارخونه» قصد توهین به افغانی‌ها را ندارد - آمارگیران جوان
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد صادقی دوشنبه 86 مرداد 22   ساعت 2:45 عصر


تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «چارخونه» گفت: در این مجموعه تلویزیونی به هیچ‌کس توهین نشده است و قصد توهین به شخصیت، کشور و لهجه افغانی‌ها را نداشته‌ایم.

محسن چگینی در گفت وگو با فارس گفت: روندی که داستان مجموعه «چارخونه» طی می‌کند مسیری است که از قبل آن را تعیین کرده‌ایم و در آن قصد توهین به هیچ شخصیت، کشور، لهجه و... را نداریم.

وی افزود: از قبل هم شخصیت‌هایی که به تازگی به مجموعه اضافه شده‌اند، تلویحا اعلام کردند که افغانی نیستند و در قسمت‌های آینده هم این ماجرا وضوح بیشتری پیدا خواهد کرد.

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «چارخونه»در ادامه درباره اعتراض رایزن فرهنگی کشور افغانستان نسبت به این سریال در یکی از سایت ها گفت:اول باید بررسی کرد که چنین مساله‌ای صحت دارد یا خیر؟ و این مصاحبه منبع و سند دارد یا خیر؟ شاید خود رایزن فرهنگی از چنین مساله‌ای بی‌خبر باشد.

وی افزود: تمام صحبت‌هایی که در این گفت‌وگو آمده ضد و نقیض است، زیرا ما از سفارت افغانستان نماینده داشته‌ایم که به اینجا آمده و از پشت صحنه این سریال دیدن کرده‌ است، در ضمن اگر دولت افغانستان نسبت به این مجموعه واکنش داشته باشد از طریق وزارت امورخارجه می‌تواند پی‌گیری کند و وزارت امورخارجه نیز آن را به سازمان صدا و سیما انتقال دهد.

وی با بیان اینکه این کار یک اظهار نظر شخصی است گفت: باید رسمی بودن این گفت‌وگو محرز شود و برایمان روشن شود که چنین حرف‌هایی زده شده یا خیر.

چگینی اظهار داشت: تا زمانی که اساس این مصاحبه و خبر مشخص نیست، ما درباره آن اظهار نظری نمی‌کنیم زیرا در این مصاحبه بر وجود مسئله‌ای که نیست، تاکید شده است.

وی در پایان گفت: اینگونه اظهار نظرهای شخصی کاری غیر حرفه‌ای است و اگر پای روابط بین دو کشور در میان است باید اعتراضات به طور رسمی ارائه شود تا ما هم به طور رسمی پاسخگو باشیم.

مجموعه تلویزیونی «چهارخونه» به کارگردانی "سروش صحت" که مدتی ست از شبکه سه سیما پخش می‌شود، به تازگی اقدام به افزودن شخصیتی جدید به نام «شنبه» کرده‌است. این نقش که توسط «جواد رضویان» ایفا می‌شود، یک جوان به ظاهر افغانی‌ است که قصد دارد از سادگی اعضای خانواده سریال، سوءاستفاده کند.



نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تفاوت های من و رییسم...
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
103221 :مجموع بازدیدها
21 :بازدید امروز
13 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
«چهارخونه» قصد توهین به افغانی‌ها را ندارد - آمارگیران جوان
محمد صادقی
چاکر همه طرفدارا همتونو می بوسم
لوگوی خودم
«چهارخونه» قصد توهین به افغانی‌ها را ندارد - آمارگیران جوان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان











لینک دوستان
آقاشیر
جامعه امروز
آنتی دختر
فهرست موضوعی نوشته ها
طنز[32] . دین[29] . جامعه[27] . علمی[15] . کنکور[4] . ورزش[3] .
بایگانی نوشته ها
past
1/5/86 تا 1/7/86
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک