سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر اندازه دانش انسان افزون گردد، توجّه وی نسبت به نفس خود، بیشترگردد و در ریاضت و اصلاح آن، کوشش بیشتری مبذول کند . [امام علی علیه السلام]

اخبار داغ هالیوود و سرشناسان دنیای هنر و ورزش - آمارگیران جوان
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد صادقی چهارشنبه 86 مرداد 10   ساعت 6:4 عصر


نیکول کیدمن تولد چهل سالگی خود را جشن گرفت. ولی بهترین هدیه او این بود که شوهرش که در آن زمان در یک تور حرفه‌ای در‌ آمریکا به سر می‌برد برای حضور در جشن او خود را به استرالیا رساند. این خواننده استرالیایی روز نوزدهم به سیدنی رفت و سپس برای رفتن به کویینزلند یک جت اختصاصی کرایه کرد.
کیدمن هم‌اکنون در حال بازی در فیلم جدیدش با نام «استرالیا» است که در کویینزلند فیلمبرداری می‌شود. او در این فیلم با «هیو جکمن» همبازی است. یکی از دوستان نزدیک او می‌گوید: «کیت قصد داشت در رستوران برای همسرش جشن تولد بگیرد ولی نیکول مایل بود جشنشان خصوصی باشد کیت هم تصمیمش را عوض کرد و یک سورپریز به یادماندنی برایش ترتیب داد. آن شب او و نیکول به بلندی‌های اطراف شهر رفتند و آتش‌بازی زیبایی را که کیت اربان ترتیب آن را داده بود از دور تماشا کردند. در انتهای برنامه نورهای رنگارنگ آتش‌بازی در آسمان شب جمله «تولدت مبارک نیکول» را حک کردند و این موضوع نیکول را حسابی ذوق زده کرد.»




ویل اسمیت به دنبال شادی

«ویل اسمیت» ستاره فیلم «به دنبال شادی» از محیط خانوادگی خود به عنوان الگویی برای فیلم جدیدش بهره گرفته است. در این فیلم ویل اسمیت در نقش «کریس گاردنر» بازی می‌کند، مردی که تصمیم می‌گیرد پسرش را در کنار خود نگه دارد. او به خاطر بازی در نقش این دستفروش دوره‌گرد نامزد جایزه اسکار شد. کریس گاردنر دست‌فروشی است که در آخر با پسرش بی‌خانمان و بی‌سرپناه می‌شود. ویل می‌گوید: پدرم یک کلاهبردار واقعی بود. او هر کاری می‌کرد تا برای بچه‌هایش غذا تهیه کند و تمام سعی خودش را به کار گیرد تا ما را پیش خودش نگه دارد. وقتی تقریبا شش ساله بودم، پدرم من و خواهر و برادرم را با خودش سرکار می‌برد. کار ما نصب یخچال سوپر مارکت‌‌ها بود. محیط کاری ما واقعا خطرناک بود. همسر ویل هم با او همکار است و در فیلم ilA با او همبازی بود. «جیدا پینکت اسمیت» در مصاحبه‌ دیگری گفت: دیگر با شوهرش کار نمی‌کند چون او به هنگام کار همیشه با او مثل رییس‌ها رفتار می‌کرد. ویل اعتراف کرد که در آن فیلم پایش را از گلیمش درازتر کرده بود و پشت سر هم سعی داشت همسرش را در بازی راهنمایی کند و افزود: «ما سعی داریم خانواده خوب و شادی باشیم به همین‌‌خاطر به تصمیم همسرم احترام می‌گذارم.»




بهترین مادر ایتالیا


هر ساله بهترین مادر ایتالیا در این کشور معرفی می‌شود و بدون شک چهره‌های مشهور در این مسابقات بیشتر به چشم می‌آیند، بهترین مادر ایتالیا در سال 2007، ایلاری بلازی، همسر فرانچسکو توتی معرفی شد... گرچه عنوان اصلی بهترین مادر ایتالیا، «رزا درنیزیو» 33 ساله صاحب دو فرزند شناخته شد، اما در بخش ویژه هم بلازی که به تازگی فرزند دومش هم به دنیا آمده، معرفی شد .





تیمبرلیک طرفدار منچستر یونایتد


«جاستین تیمبرلیک» نامزد سابق کامرون دیاز خود را یک منچستر یونایتدی می‌داند. این بازیگر آمریکایی به تازگی با «آلن اسمیت» یا به قول خودش «اسمیتی» بازیکن منچستر یونایتد دوست شده است و حتی برای دیدن آخرین بازی منچستر یونایتد به استادیوم رفت. تیمبر لیک به خبرگزاری ratS گفت: «من طرفدار سرخ‌پوشان هستم. «اسمیتی» رفیق من است. به همین دلیل من هم طرفدار تمیش هستم. ولی با رونالدو جور نیستم. او وحشتناک است. من رونی را هم خیلی دوست دارم. چند وقت پیش اسمیتی برایم چند بلیت آورد و من هم برای تماشای بازی منچستریونایتد و وستهام رفتم. بازی جالبی بود.»




وینفری قدرتمندترین شخصیت هنری


«اوپرا وینفری» مجری نام آشنا و پرطرفدار آمریکایی، قدرتمندترین شخصیت هنری دنیا لقب گرفت. مجله فوربس مدتی پیش فهرست سالانه صد شخصیت قدرتمند دنیا را به چاپ رساند که در میان آنها نام «تایگر وودز» گلف‌باز معروف و «مدونا» خواننده آمریکایی خودنمایی می‌کرد. این فهرست اسامی بر پایه دستمزدها و تکرار نام این افراد در اینترنت، مطبوعات، تلویزیون و رادیو انتخاب شد. سال گذشته برنامه هفتگی اوپرا وینفری با سی میلیون بیننده سبب شد او گوی سبقت را از «تام کروز» برباید. درآمد وینفری در سال گذشته 260 میلیون دلار بوده است. سخنگوی فوربس گفت: «ثروت زیاد و نفوذ و محبوبیت او در میان مردم آمریکا سبب شده است که او در انتخابات امسال هم برنده باشد. نفر دوم این فهرست تایگر وودز با ثروت صدمیلیون دلار است که پردرآمدترین ورزشکار دنیا در سال جاری لقب گرفته است.»





پدرخواندگی دیوید بکام

قرار است «دیوید بکام» فوتبالیست و «کیت ماس» مدل لباس، والدین ناتنی یک کودک شوند. این دو قبول کرده‌اند پدرخوانده و مادرخوانده «گری» فرزند تازه متولد شده «داوینیا تیلور» هنرپیشه و شوهرش «دیوگاردنر» که خبرنگار ورزشی است، باشند. داوینیا و همسرش دیوگاردنر از همان اولین روزهایی که متوجه شدند قرار است بچه‌دار شوند تصمیم گرفتند برای فرزند خود پدرخوانده و مادرخوانده انتخاب کنند. وقتی «کیت‌ماس» و «دیوید بکام» به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت دادند داوینیا از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید. بکام از وقتی که در منچستر یونایتد بازی می‌کرد با گاردنر دوست بوده است و قرار است به زودی فرزند او را ببیند. تیلور هم آشنایی دیرینی با کیت ماس دارد.


احساس مشترک لوپز و ویکتوریا


جنیفر لوپز می‌گوید: او و ویکتوریا بکام (همسر دیوید) به‌خاطر احساسی ناامنی‌شان و عدم اطمینانی که به خود دارند شبیه به هم هستند. جنیفر 37 ساله می‌گوید: با این‌که او و ویکتوریا بیشترین عکس گرفته شده در دنیا را در میان زنان سرشناس دارند ولی هنوز هم درباره ظاهر خود در تردید به سرمی‌برند. جنیفر به خبرنگار مجله گلامور گفت: «همین چند روز پیش برای اولین بار با ویکتوریا ملاقات کردم و او را زنی بسیار دوست داشتنی یافتم. ویکتوریا می‌‌گفت مردم هیچ‌وقت فکر نمی‌کنند من احساس ناامنی و عدم اعتماد به نفس داشته باشم ولی متاسفانه این‌طور است. من گفتم من هم همین احساس را دارم، بعد او جواب داد «تو خیلی مطمئن به نظر می‌رسی» اما در حقیقت درست است که من ظاهر خود را حفظ می‌‌کنم ولی اعتماد به نفس بالایی ندارم». لوپز و ویکتوریا تنها مشاهیری نیستند که از عدم اعتماد به نفس رنج می‌برند، چندی پیش کاترین زتاجونز هم اعتراف کرد، رویارویی با افراد غریبه برایش سخت است، چون احساس می‌کند اعتماد به نفس کافی را ندارد!


تایگر وودز پدر شد
«تایگر وودز» سوپراستار ورزش گلف اعلام کرد همسرش «الین فوردگرن» فرزندی برای او به دنیا آورده است. این نوزاد دختر است و نام او را «سم الکسیس» گذاشته‌اند. این گلف باز حرفه‌ای که در سال 2005 با یک پرستار بچه ازدواج کرد این خبر شادی‌بخش را در وب‌سایت شخصی خود انتشار داد: «الین و سم هر دو در سلامت کامل هستند و فعلا استراحت می‌کنند بدین وسیله قصد داریم از پزشکان و کادر بیمارستان به خاطر تلاش‌های باارزش‌شان تشکر کنیم. این به واقع زمان مهمی در زندگی ماست و قصد داریم به زودی سم را به خانواده و دوستانمان معرفی کنیم.» لازم به ذکر است که این نوزاد دومین فرزند تایگر وودز است.



نامزدی بدون انگشتر


ظاهرا ازدواج پنج ساله «فرانک لمپارد» و «الن رایوز» در خطر نابودی قرار گرفته است. این خبر وقتی شایعه شد که مردم «الن رایوز» را بدون لمپارد و بدون انگشتر نامزدی دیدند.
الن 29 ساله مدتی پیش با عینک آفتابی تیره و بدون حلقه الماس نشان درخشانش دیده شد که از خانه‌شان در غرب لندن بیرون رفت. گویا الن به لمپارد مشکوک شده و به همین‌‌خاطر بی‌نهایت پریشان خاطر شد.



باندراس پدری سخت‌گیر


«آنتونیو باندراس» اجازه نمی‌دهد بچه‌هایش لوس شوند. این ستاره اسپانیایی می‌گوید او و همسرش «ملانی گریفیت» می‌خواهند به بچه‌های‌شان یاد بدهند که دنیا فقط هالیوود نیست. او در این باره گفت: «من هر چیزی که آنها بخواهند برایشان نمی‌خرم. آنها خودشان باید سعی کنند تا به خواسته‌های‌شان برسند. به آنها گفته‌ام دنیا فقط هالیوود نیست. وقتی برای فیلمبرداری به مکزیک و آرژانتین رفته بودم آنهارا با خودم بردم تا ببینند بچه‌های کشورهای دیگر چطور زندگی می‌کنند.
آنها حلبی‌آبادها را هم دیده‌اند. نمی‌خواهم فکر کنند دنیا پر از اتومبیل‌ها و خانه‌های زیباست و هر چیزی که اراده کنند به آن می‌رسند.» باندراس سه فرزند دارد. «استلا» ده ساله دختر خود اوست و «داکوتا» 17 ساله و «الکساندر» 21 ساله فرزندان همسرش هستند. او می‌گوید: «دخترم استلا شاگرد ممتاز کلاس است. نمی‌دانم به چه کسی رفته است، چون خودم وقتی هم سن و سال او بودم اصلا درسخوان نبودم. همسرم هم همین‌طور.»




آنجلینا جولی : خبرنگاران داستا ن‌سرایی می‌کنند
آنجلینا جولی در گفتگو با مجله ستاره‌های جهان تمامی شایعاتی که علیه او و برادپیت بر سر زبان‌هاست را بی‌اساس خواند و گفت: من و براد به هیچ عنوان با یکدیگر مشکلی نداریم و این مشکلات ساخته و پرداخته ذهن خبرنگارانی است که داستان‌سرایی می‌کنند. جولی می‌گوید: من و براد روزهای خوشی را سپری می‌کنیم و فکرمان تنها به فرزندانمان است که آنان را بزرگ کنیم، او می‌گوید: فرض بر این‌که من و براد با هم مشکل داشته باشیم، در ابتدا سعی می‌کنیم این مشکلات به بیرون درز پیدا نکند، آن‌وقت چه‌طور بیاییم، آنها را در اختیار نشریات بگذاریم.


جدایی هانری از همسرش

«تیری هانری» ستاره فرانسوی آرسنال و حال حاضر بارسلونا، که چندی پیش به‌طور ناگهانی از همسرش «نیکول مری» جدا شد، این روزها از لحاظ روحی حال چندان خوشی ندارد. او پس از چهار سال زندگی مشترک با مدل معروف انگلیسی، این شکست را بسیار غم‌انگیز و دوری از دختر دو ساله‌اش «تئا» و نگران بودن درباره آینده او را، بزرگ‌ترین ناراحتی خود پس از جدایی می‌داند. تاکنون هیچ یک از دو طرف اعلام نکردند که چرا از یکدیگر جدا شده‌اند و دلیل موجهی برای آن نیاوردند. گفتنی است پس از این جدایی زین‌الدین زیدان، فابین بارتز و پاتریک ویه‌را، همبازیان سابق هانری احساس تاسف خود را از جدایی آنها اعلام کردند.










نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تفاوت های من و رییسم...
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
103303 :مجموع بازدیدها
10 :بازدید امروز
13 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
اخبار داغ هالیوود و سرشناسان دنیای هنر و ورزش - آمارگیران جوان
محمد صادقی
چاکر همه طرفدارا همتونو می بوسم
لوگوی خودم
اخبار داغ هالیوود و سرشناسان دنیای هنر و ورزش - آمارگیران جوان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان











لینک دوستان
آقاشیر
جامعه امروز
آنتی دختر
فهرست موضوعی نوشته ها
طنز[32] . دین[29] . جامعه[27] . علمی[15] . کنکور[4] . ورزش[3] .
بایگانی نوشته ها
past
1/5/86 تا 1/7/86
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک