سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وفا با بیوفایان ، بیوفایى است با خدا ، و بیوفایى با بیوفا وفا بود نزد خدا . [نهج البلاغه]

طنز :: عمومی :: - آمارگیران جوان
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد صادقی پنج شنبه 86 مرداد 4   ساعت 9:3 صبح

چطوری مخ دخترارو بزنید و اونا رو بیاریید خونه ی خودتون؟!

قبل از هر چیز باید بگم که همه دخترها اتوماتیک وار آماده اومدن به خونه و رفیق شدن با شما هستند یا به عبارتی اون قسمت از مغزشون حسابی فعاله و آماده دعوت شما به خونه اند و نیازی به راضی کردنشون نیست ولی بعضی از دخترها خودشون رو می گیرند و کلاس میزارن .




مرحله اول: در اوایل دوستیتون مدام باید به دوست دخترتون بگید که اگه با هم بیرون بریم مامورها میگیرنمون و میبرنمون وزراء و چوب به کونمون میکنن. دخترها اصولا از گیر افتادن و اینجور موارد خیلی میترسن و این جمله خیلی میتونه در نزدیک شدن به اهدافتون موثر و کارساز باشه. پس شما میتونید با تکرار این جمله بصورت روزانه 3 بار موجبات خر کردنشون رو فراهم کنید، در ضمن اگه دوست دخترتون از مامور نمیترسه میتونید این نیروهای ضدشورش جدید که با تویوتا لنکروز مشکی گشت میزنن رو بهانه کنید. خلاصه این کار میتونه به کمتر ولخرجی کردن شما و کمتر کافی شاپ و شام و نهار بیرون رفتنتون هم منجر بشه.




مرحله دوم : یک بار باید به یکی از دوستانتون که یک خروار ریش و پشم داره زحمت بدید و بهش بگید که یک روز توی خیابون سر راهتون سبز بشه و حسابی بعنوان مامور بهتون یکجوری گیر بده که دوست دخترتون از ترس بگه که دیگه غلط بکنه با شما تو خیابون قدم بزنه. مثلا میتونید برای ترس بیشتر به مامور قلابیه بگید یک سیلی هم توی گوش شما بزنه‌ البته یواش، چون هدف شما خیلی والاست. (این مورد برای آن دسته از دختران خیلی پدرسوخته که به این راحتی راه نمیدن . پیشنهاد میشه و برای دخترهای یک کم مقاومت میکنند اجرای این مورد ضروری نیست).




مرحله سوم: حالا دیگه وقتشه، شما هم حسابی از بیرون رفتن مثلا ترسیدید و شاکی هستید مگه نه؟ پس دیگه با دوست دخترتون بیرون نمیرید و اگه ایندفعه دختره گفت بریم کافی شاپ بهش میگید : بیـــــلاخ!! و میگید که کافی شاپ مافی شاپ خبری نیست. بیا خونه که از همه جا مطمئن تر و امن تره در ضمن از پذیرایی در منزل هم حسابی براش تعریف میکنید و خلاصه دعوتش میکنید خونه. اگر با اولین دعوت نیومد شما هم کلاس میزارید و دیگه باهاش بیرون نمیرید، مطمئن باشید با دومین دعوت و از ترس دعوت شما رو قبول میکنه.




مرحله چهارم: حالا میتونید یک روز خونه رو خالی کنید، آب و جارو کنید، چایی دم کنید، قلیون چاق کنید، آبجو بزارید توی فریزر خنک بشه، دوش آبسرد بگیرید و به خودتون پیف پاف (ادکلن) بزنید . خلاصه تونستی مخ دختر رو بزنی.


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تفاوت های من و رییسم...
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
103323 :مجموع بازدیدها
30 :بازدید امروز
13 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
طنز :: عمومی :: - آمارگیران جوان
محمد صادقی
چاکر همه طرفدارا همتونو می بوسم
لوگوی خودم
طنز :: عمومی :: - آمارگیران جوان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان











لینک دوستان
آقاشیر
جامعه امروز
آنتی دختر
فهرست موضوعی نوشته ها
طنز[32] . دین[29] . جامعه[27] . علمی[15] . کنکور[4] . ورزش[3] .
بایگانی نوشته ها
past
1/5/86 تا 1/7/86
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک