سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]

پاییز 1386 - آمارگیران جوان
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: محمد صادقی چهارشنبه 86 آذر 28   ساعت 5:53 عصر


برای شیطان اسامی و صفات متعددی ذکر شده و آن ها از این قرارند:
1.ابلیس: این کلمه ای ست مفرد و دارای دو جمع (ابالیس و ابالسه) از ماده ی بلس و ابلاس گرفته شده. معنای آن نا امیدی، مأیوس شدن از رحمت خدا، تحیُّر و سرگردانی، حزنی که از شدت یاس پیدا می شود، اندوهگین و سر گریبان کردن، آمده ابلیس، کلمه عربی و اسم خاص است و معروف شده برای همان کسی که آدم را فریب داد و باعث بیرون شدن او و همسرش از بهشت گردید. و الان با تمام قدرت، خود و لشگریانش در کمین انسان های بی ایمان و سست عنصر، بلکه در کمین همه ی انسان ها بوده مگر بندگان مخلص، که از آنان مأیوس است.
ابلیس، موجودی است حقیقی و زنده، با شعور، مکلف، نامرئی و فریب کار، همان که از امر خدا سرپیچی نمود و هم اکنون هم مردم را اغوا می کند و بر انجام گناه و خلاف تشویق می نماید.
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی پنج شنبه 86 آذر 22   ساعت 9:27 عصر

ساعت 3 شب بود که صدای تلفن , پسری را از خواب بیدار کرد. پشت خط مادرش بود .پسر با عصبانیت گفت:
چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی؟مادر گفت:25 سال قبل در همین موقع ش تو مرا از خواب بیدار کردی؟
فقط خواستم بگویم تولدت مبارک. پسر از اینکه دل مادرش را شکسته بود تا صبح خوابش نبرد , صبح سراغ مادرش رفت .
وقتی داخل خانه شد مادرش را پشت میز تلفن با شمع نیمه سوخته یافت ولی مادر دیگر در این دنیا نبود


نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی سه شنبه 86 آذر 20   ساعت 7:4 عصر

پایگاه خبری تقریب – سرویس علمی: به گزارش پایگاه خبری تقریب گروهی از نویسندگان مسلمان کوشیده اند در حرکات حین نماز اعم از قیام و قعود و رکوع و سجود، جنبه هایی از نرمش عضلانی و ورزش بدنی را بجویند و آن را با نرمش های متداول دیگر که منجر به استراحت و آمادگی عضلانی می شوند، مقایسه کنند اما دیدگاه ما به آرامش عضلانی ناشی از نماز، از دریچه دیگری است.
دانش پزشکی، امروزه به اثبات رسانده است که اگر شخصی حدود ساعت 10 شب بخوابد و ساعت 5 صبح از خواب بیدار شود( یعنی 7 ساعت خواب) در ساعت 1 بامداد، در بدن او برخی مواد شیمیایی شبه مورفین که به عنوان گروهی اندورفین ها و آنکفالین ها نامگذاری شده اند، ترشح می شوند که این مواد اثر مستقیم بر قسمت های مختلف بدن از جمله عضلات اسکلتی دارند و منجر به راحتی (RELAXATION) عضلانی در طول روز بعد می شوند.
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی یکشنبه 86 آذر 18   ساعت 1:31 عصر

همواره ما جماعت مطبوعاتی و قلم به دست متهم هستیم که اخبار را بر اساس شنیده و حدس و گمان خودمان درج می کنیم، با هیچ منبع رسمی ارتباط برقرار نمی کنیم و این برداشت های ذهنی و استنباط شخصی ما هست که عرضه می شود اما آنچه که در برنامه تلویزیونی نود به نمایش درآمد سطح کار مدیران ما و بحث اطلاع رسانی و نوع عملکرد باشگاه های ما را به وضوح نشان داد؛ به طوری که دیگر جایی برای تکذیب و فرار از مسؤولیت پذیری نبود.

برخی برنامه نود را از این منظر منفی می دانند و معتقد هستند که این برنامه وقت گرانبهایی را صرف موضوعات پیش پا افتاده ای می کند که ذره ای ارزش ساختاری و فرهنگی ندارد و نه تنها نوک سوزنی مشکل ورزش و فوتبال ما را حل نمی کند، بلکه ذهن جوانان و علاقه مندان بی شماری را به سمت و سویی سوق می دهد که در آن تناقض گویی، مزاح، شوخی و لطیفه حرف اول را می زند. این گروه منتقد معتقدند که رسانه ملی بی اعتنا به بحث تهیه اساسنامه و نقد و بررسی کارشناسانه آن، بحث انتخابات رییس فدراسیون، نحوه گزینش مربی تیم ملی و اتفاقات دیگری که در سایر میادین فوتبال وجود دارد، به بهانه خط قرمز به مسائلی می پردازند که ارزش چندانی ندارد.
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی سه شنبه 86 آذر 13   ساعت 6:25 عصر

آن گونه که از تصاویر به دست آمده از میدان مغناطیسی زمین پیداست،بهطور شگفت‌انگیزی اگر انسان در هر نقطه از زمین رو به قبله بایستد،میدان مغناطیسی بدنش بر میدان مغناطیسی زمین منطبق می‌گردد و در مدتی که در نماز است میدان بدنش منظم می‌شود یاد آوری میکنیم بیان نتایج مثبت تحقیقات علمی در رابطه با هریک از مسائل شرعی بدان معنی نیست که دلیل حتمی و قطعی و نهایی انجام یک فریضه را کشف کرده باشیم نه منظور این است یکی از فوایدی که بشر با آن دانش محدود خود در را بطه با یک فریضه دینی کشف کرده است این است و این قبیل مسائل برای کسانی که خود را بسیار روشن فکر ! تصور می کردند و گاها بسیاری از اعمال را که دلیلش را نمی فهمند انکار می کنند بسیار مفید است نه آنها که به کلام وحی و رسول خدا باور دارند و به انچه تکلیف آنهاست عمل می کنند حتی اگر علم امروز تصور کند این اعمال برای انسان مضر است . ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی شنبه 86 آذر 10   ساعت 11:20 صبح


همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از آن دور شدی در انتظارت بماند.
-------------------------
آخر یه روز پرینت قلبمو میگیرم تا بفهمی با هرنفسم 100 بار میگم دوستت دارم
-----------------------------
به خدا گفتم به من همه چیز بده تا از زندگی لذت ببرم، خدا گفت: به تو زندگی دادم تا از همه چیز لذت ببری...
------------------------------
گل نیلوفر در مرداب میروید تا همه بدانند در سختی ها باید زیباترین را بیافریند....
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی پنج شنبه 86 آذر 8   ساعت 1:14 عصر


اصولا واژه خودکشی به معنی خود کشتنه. یعنی در این عمل فرد اونقدر خودشو می‌کشه که میمیره و این خود کشتن به علت وارد آمدن مصایب و رنج‌های فراوان یا بالعکس صورت می‌گیره
به نظر من خودکشی کار چندان جذابی نیست ولی بسیار هیجان انگیزه و به یه بار امتحانش می‌ارزه. من خودم چند بار امتحانش کردم و با اینکه چند بارش هم مردم ولی همچین بگی نگی بدم نیومد
برخلاف نظر خیلیها که می‌گن خودکشی خیلی راحت و سهله باید بگم نخییییییییر... اونجوریام نیست. هر کاری قواعد و اصول خاص خودشو داره و خودکشی هم جدا از این مطلب نیست
اول از همه اون کسایی که می خوان خودکشی کنن رو دسته‌بندی می‌کنیم
کسی که در عشقش شکست خورده
کسی که ور شکست شده
کسی که قاط زده (مثه من)
کسی که از زندگی خیر ندیده
کسی که بدجوری روش فشار اومده
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی دوشنبه 86 آذر 5   ساعت 8:26 عصر


کیک زرد یا Yellowcake که به نام اورانیا (Urania) هم شناخته می‌شود در واقع خاک معدنی اورانیوم است که پس از گذراندن مراحل تصفیه و پردازش‌های لازم از سنگ معدنی آن تهیه می‌شود.
تهیه این ماده به منزله رسیدن به بخش میانی مراحل مختلف تصفیه سنگ معدن اورانیوم است و باید توجه داشت که فاصله بسیار زیادی برای استفاده در بمب اتمی دارد.
روش تهیه کیک زرد کاملاً به نوع سنگ معدن به دست آمده بستگی دارد، اما به‌طور معمول با آسیاب کردن و پردازش‌های شیمیایی بر روی سنگ معدن اورانیوم، پودر زبر و زردرنگی به دست می‌آید که قابلیت حل شدن در آب را ندارد و حدود 80 درصد غلظت اکسید اورانیوم آن خواهد بود. این پودر در دمایی معادل 2878 درجه سانتیگراد ذوب می‌شود.
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی پنج شنبه 86 آذر 1   ساعت 12:17 عصر


یک ادعای باور نکردنی درباره صدام حسین رهبر عجیب و غریب عراق: یکی از معشوقه های هیتلر در تاریخ 20 آوریل 1937 صدام را به دنیا آورد! مخبران نازی با گسیل به بیمارستان، صدام را به تکریت بردند.

این ادعاها در کتابی با عنوان "فرزند رایش" نوشته De Sales که دو روز قبل در امریکا روانه بازار کتاب شد مطرح شده است.

این ادعا حتی تئوریسینهای خبره را نیز در شوک فروبرد! در کتابی که دو روز قبل در آمریکا روانه بازار شد ادعا می شود صدام فرزند نامشروع هیتلر است. طبق ادعای کتاب "J.P De Sales" با عنوان "فرزند رایش" در سال 1936 یکی از معشوقه های
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

نویسنده: محمد صادقی پنج شنبه 86 آذر 1   ساعت 12:3 عصر


بوق زدن اتومبیل و اصرار به سوارشدن» را با 85 درصد انتخاب گزینه خیلی زیاد، بیشترین مزاحمت برای خود دانسته‌اند.

به گزارش الف یک نهاد عمومی با انجام نظرسنجی از بانوان 18 تا 50 ساله تهرانی، مهمترین عوامل مزاحمت در تهران از نظر خانم‌ها را ارزیابی کرد.

در این نظرسنجی که 1000 خانم در جریان آن مورد پرسش قرار گرفته‌اند، پرسشگران ، با نام بردن مزاحمت‌های رایج برای بانوان در تهران، از پرسش شوندگان خواسته‌اند تا درجه این مزاحمت را بین چهارگزینه خیلی زیاد، زیاد، کم و خیلی کم ارزیابی کنند.

بر اساس این گزارش، بانوان تهرانی مزاحمت «بوق زدن اتومبیل و اصرار به سوارشدن» را با 85
ادامه مطلب...

نظرات شما ()

   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تفاوت های من و رییسم...
[عناوین آرشیوشده]

فهرست
103010 :مجموع بازدیدها
4 :بازدید امروز
7 :بازدید دیروز
حضور و غیاب
یــــاهـو
درباره خودم
پاییز 1386 - آمارگیران جوان
محمد صادقی
چاکر همه طرفدارا همتونو می بوسم
لوگوی خودم
پاییز 1386 - آمارگیران جوان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان











لینک دوستان
آقاشیر
جامعه امروز
آنتی دختر
فهرست موضوعی نوشته ها
طنز[32] . دین[29] . جامعه[27] . علمی[15] . کنکور[4] . ورزش[3] .
بایگانی نوشته ها
past
1/5/86 تا 1/7/86
زمستان 1386
پاییز 1386
اشتراک